Sjuuuk :(

Halloj ! :)

Är sjuk idag förstås, så sitter här och myser med katterna samtidigt som jag stickar. Idag är det ju också 12/12/12, så ska publicera det här inlägget klockan 12:12, haha. Nå ni vill väl veta vad jag gjort den gångna veckan...

Fredag:
Minns inte riktigt vad jag gjorde då. Var typ ute med Elias hela dan :)

Lördag:
For till min kusin, hon och hennes lilla pojk hade kalas :)

Söndag:
Städade och gjorde läxorna typ :)

Måndag:
Då var det skola igen som gällde ! *Suck*
Hade typ bara lätta timmar. Minns inte vad jag gjorde på kvällen.

Tisdag:
For och simma med skolan. Vi hade också geggaprov, gick superbra. Vi fick också ut finska proven, jag fick 7+, ganska väntat antar jag :) Fick också öppna dagens lucka i julkalendern :)

Idag:
Åkte inte till skolan eftersom jag är supersjuk i magen och har lite stegring, så nu så försöker jag få tiden att gå, ska kanske läsa på hissaprov som vi har imorgon, och skriva lite på friskrivningen :) Skulle egentligen åkt till Mynta idag, men får bli en annan gång :)

Har väl inget mer att säga nu då :)

Btw, nu är det 12/12/12 12:12 !!!!! :)))

Haha, men bajj bajj ! ;))

( Saknar er Stitch å Mynta ;) <33 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0