hahahaha lol

Hej! :) 
 

Har legt nere med bloggningen ett tag nu men, aja. I fredags var jag iaf med Melissa till vasa. :) Hittade väl nog lite grejjs :) I lördags åkte jag till f.d kalax skola och hjälpte till på loppis. Kom dit kanske halv tio, åkte kanske hem elva. Vi gjorde oss klara och packade innan vi for til tjöck :) På kvällen åkte jag, Nina, Ellej och Lotta tillBöle och tittade på Alfred Backa och KAJ :) var superroligt ;) nå, påsöndag gick vi till skolan och åt mat och tårta :) jaktlaget fyllde 80 så de bjöd :) mamma hämtade E och jsg oc Nina gick ut och fotade m.m. :) for hem, åt, och for till mormor' :) kom hem ca 8 :) nå, har inget mer att berätta...
 
kan va lite sttavfel då jag sirev påmsurfplattan ;)
 
Bajjj bajjj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0