Is that a goat?

Hej! :) 
 

Sry för dålig uppdatering! ;) I måndags var linon hos mig :) Gjorde lite rondom saker.. Igår så... minns jag inte vad jag gjorde xD Hahah.. Men idag hade vi iaf typ normal soldagen, förutom folkmusik två sista timmarna.. Nu så sitter jag och tittar på ån komedi på 4:an, ock ska snart äta :) Imr ska jag till tandläkaren (blääää!!!!!), på fredag ska jag kanske till Vasa med Melissa (ev. Linon :P). På lördag ska jag först va i f.d. kalax skola, och sedan åker jag till Nina♥, och på kvällen åker vi till böle tyyp :P Sen sover jag över till söndaa.. :) nå, har väl inget mer att berätta.. :) 
© 
 
Bajj bajj! :))
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Okänd

Vad luktar din nuvarande duschkräm ?

Svar: Nåååå ja veit itt :)
Lina

2012-11-25 @ 01:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0