Tmh :)

Morjens! :) 
 

SÅÅ LEDSEN ATT JAG INTE BLOGGAT, FÖRLÅT MIG!!
 
Har inte haft tid :( Nåå.. har ju inte bloggat på en vecka.. Vet nu inte om så mycet har hänt.. Mestadels har jag ''löjpat'' mig med de bästa <3  I torsdags var jag och åt pizza med Mel, Linon, Emma och Linon :) I fredags hade vi engelskaprov, kändes som det gick ganska bra :) Idag väcktes pappa med presenter och kort, sen åt vi en god frukost :) Nu är jag fullt upptagen med att lyssna på tmh :)) <33 tehe :) Nå Nina kmr väl hit på eftermiddagen, ÄNTLIGEN!! <33 Ska försöka komma ihåg att blogga imr! ;) 
 
haha :) 
 
 
 
bajj bajj! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Puss! <3

Svar: Pussi Pussi älskliiing :) LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TI HELGEN!! :)
Lina

2012-11-11 @ 18:38:39
URL: http://niinnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0