Gamlingar hit och dit :)

Hej! :)
 

Idag så har det varit en helt okej dag som vanligt :) Vi hade en filmdag idag, började med att välja vilken film man ville titta på, jag valde ''Trollkarlens lärling''. Filmen var väl helt okej. :)  Jag halv tittade på filmen elr vad man ska säga, skrattade mest åt knäppa saker med Linon :) Ja, ''sydin'' kom dit och tog några kort då vi tittade på film, eftersom det var sista dagen i kalax :) Haha. Sedan hade vi rast i okänd tid, hahahah. Gjorde lite random saker. :) Vi åt, och sedan åkte jag hem.. Slutade tolv idag också :) 
 
Nu sitter jag här framför skärmen, vilket jag inte borde göra.. Skönt med höstlov iaf :) Ska åka på pizza ikv också :) 
 
Simba ♥
 

Hejdå! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0