MJAU

Hej! :) 

Ledsen att jag inte bloggat, har inte haft tid och ork :s Men blir iaf ett lite längra inlägg detta då ;)
 
Fredag: 

På förmiddag gjorde jag inte så mycket.. på kvällen åkte vi till mormor som hade kommit hem från Vasa. Jag occh brorsan gick ut med vovven på en rolig kvällspromenad :) Sedan får vi till min kusin och var där i några timmar och gullade med W :) Sen for vi hem :) 
 
Lördag: 
Vaknade, gick i dushen, åt lunch, och mamma sjussade mig till Övermark(till min kusin), och vi for på match show till Malax :) Vi var där i några timmar, Sally(hunden) fick blått band, 2:a plats :) Jag pratade mest med E&E hehe ^^ Jag kom hem till 6-tiden :) Tittade på tv och sånt :)
 
Idag:
Vaknade halv 9 och har inte gjort något speciellt sen dess :) Ska sälja lite jultidningar m.m. :)
 
Tänkte bara säga att jag kanske inte hinner blogga imr, ska nämligen till Vasa :) Ska försöka slänga in ett inlägg imr kväll, om jag hinner :) 
 
gammal bild på Sally :)
 

Hejdå! :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0