... och Mr. Webster :)

Hellow! :) 
 

Sorry för  att jag inte blogga igår! ;( Hade inte tid.. jbnvds :) Nå igår så var jag ju i skolan, var inne varje rast typ och fixade läseordning med Melissa, Linon, Sandra och Samme :) Hade lite wierd humor, elefanthumor och så blev jag och Linon riktiga författare! :D Haha :) Sen for jag till Melissa och var där till typ 7 :) Nu imorse har jag inte gjort så mycket, vaknade 8 (tyypiskt mig -.-) och har bara haft tråkigt idag.. Tänkte gå ut och fota lite idag :) Tänkte slöpa med katterna också så jag får några bilder knäppta på dem också :) Ena katten är nu där ute och gör gud vet vad (antagligen jagar möss eller sitter hos grannen och glor på fåglar) och den andra sitter och sover i soffan och verkar helt utslagen fast hon inte gjort något idag xD Normala katter man har :) hahahaha :) sticker säkert till övermark senare idag också :)) Nää men nu ska jag sluta skriva och försöka göra något.. 
 
hehe :)
 
Hejdå! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0