Oh noo.

Hellooooooooo! :)
 
Har inte haft ork att blogga på sistone, hoppas ni förlåter mig ;)
 
Har iaf varit sjuk från i onsdas, men idag åkte jag till skolan igen. Vi slutade redan tolv, så vi hade bara tre lektioner.        
Första lektionen hade jag hissaprov, haha eller en del, jag fick ha ett till papper på andra lektionen, eftersom det ena pappret hade ''rymt'' och inte stiftast fast med de andra. Det gick väl sisådär (lol). På tredje lektionen hade vi lite random.. :) Nu är jag hemma, ska väl börja öva till finska-provet imr -.- Hkahabsdsidnajbajscskcpapskshaldblähacdac..
 
 
haha, bjuder på lite bilder ;)
 
 
Hejdahhh! :) 
 
ps. KRYA PÅ DIG MELISSAAAA!!!! ♥♥♥♥♥ ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0