Tant Ella...

Hej! :)
 

Har tyvärr inte kunnat blogga, sry.. Men passar på nu! :) 
Var som sagt till Vasa i Måndags, köpte vinterskor, vinterjacka och Just Dance 4 (spel till Wii)  :) I tisdags så började ju skolan, vi började ju i Stenbackens :) Det var första gången jag var där då, eftersom jag var sjuk då de andra var där och flyttade :) Men det iaf superfint! :) Ni ska få bilder kanske imr, då jag ska ha med kameran dit imr! :) Nå vi slutade 3 och då jag kom hem så gjorde jag inte så mycket tror jag :)
Igår så var jag till skolan till 3, for hem fixade läxor, busade med Sally och åt, innan vi (jag och min kusin) stack iväg till Malax på Match show :)) Jag var mest med E&V och gjorde lite random :) Sally fick rött band och ingen placering :)) Duktig vovve :) <3 Idag så var jag i skolan till 3, hade sådär normalt kul :) eheheheh :) har inte gjort ngt sedan jag kom hem men ska iaf göra läxorna nu tror jag :) 
 
min knäppa ADHD katt! ;) ♥
 
Hejdå! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0