Älsklingsbullar :)

Hej! :)
 
Idag så var en helt normal skoldag. Förutom en äcklig incedent. Nå, vi hade ganska lätta timmar, det vill säga att man inte behövde tänka så mycket xD Vi hade Mo, Gy x 2, Fyke x 2, En. Spelade fotboll på gy..  Usch.. Jag ska iaf iväg och äta pizza ikv, med Melissa och Linon :) Något positivt :)
 
Jag sov ju som sagt över hos min kusin Nina i helgen, som därför uppdaterade jag inte. På lördagen var vi lite random hyper, vi var till Ninas kompis, vi bakade kokosbollar, åt chips och popcorn och tittade på fjärde Harry Potter filmen. På söndagen var vi bl.a. och simmade till Camping. :)
 
 
Nå, ska försöka slänga mig på några läxor nu..  Hejdå! :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: -

snälla uppdatera. :)

Svar: jag är ledsen att jag inte uppdaterat, har inte haft ork ;)
Lina Sjökvist

2012-10-09 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0