Press Play. :)

Hej! :) 
 
Jag önskar er varmt välkommna till min nya blogg! :) Jag kommer fixa lite till i designen, bl.a. fixa en profilbild och en header :) Men nu kanske ni vill veta lite mer om mig..? :)
 
Nå, jag är då Lina. :) Jag är en tolv-årig tjej (född i maj -00). Jag älskar hundar och att fota är min passion. :) Till sättet har jag nära till skratt och är lite halvblyg. :) Jag har såklart en mamma och pappa, och en lillebror. :) Det finns också två underbara katter i min familj, Simba (*f. 6.6.2008) och Shakira (*f. 8.6.2008). :)) Jag älskar att lyssna på musik. :) Jag bor i Svenskfinland.. Nå, jag tror att jag inte har något mer att säga just nu. :) Bilder kommer! ;)
 
Men bara så ni vet, gör jag mer en gärna länkbyten! :)
 

Åhh.. glöm inte att titta in HÄR! :)
 

Men vi syns snart då! :) Heippa hej! :)
 
// Lina :) 
 
PS. Ska sova hos min kusin så blir låg uppdatering (om någon alls!) idag och imr! ;) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0