E JE SPORTLOV FÖ FÄÄÄN !! :DD

Låå ! :D 
 
Sportlov nu då ! :D Ska väl berätta vad som hänt de senaste dagarna ! :3
 
Fredag: 
 
Två första lektionerna hade vi prooovvvvvvv.. gick väl helt okejj ^^ lämnade in projektet också, blev väl helt okejj.. :3
Sen så hade vi Finska, fixade klart projektet då ^^ Fick jobba lite på rasten också, men hann just å just, blev lite ihopslarvat meeen :3 Sen minns ja inte vad vi hade tyyp xD Haha :) Men sen hade vi Engelska, och sista lektionen ställde vi till för klassfestet :D For hem tyyp kvart för 4, fixade mig då jag kom hem, så for jag upp tillbax till ca halv 6. Gästerna började komma runt 6. Satt i inträde till typ nått före sju, med Anna och Patte tyyp ^^ Var skitbra kväll också ! Klassfestet slutade 10, vi städade och for hem till 11. Då ja kom hem gick jag å la mig direkt tyyp ^^ :) 
 
Lördag:
 
Steg upp kanske runt 9. For till K-stad med pappa,han skulle ha nå skidor så ^^ For till tjöck också, passade på att ta hem slalomskidorna då också då ja fick deras gamla tyyp.. Så nu har jag egna skidor, skor och glasögon.. ska bara hitta en hjälm så har jag all utrustning själv ! :D Sen då vi kom hem va Kika, momma å William här ^^ Busade lite med William, men sen for de hem ^^ Runt två for jag å mamma till Vasa ett varv, skull byta ut pappas skidskor (de var för små) och for till GW gallerian också ^^ köpte en vit stickad blus med nå guldknappar på axlarna från H&M och ett par jeans från Cubus ^^ Köpte en FRIDA tidning också ;) Kom hem till typ halv sex ? 
Sen gjorde jag inget speciellt på kvällen ^^ :3 :D :) :P 
 
Idag:
Steg upp runt 9, vet inte vad somm händer mer idag..
 
 
Sen imr blir det väl att åka och sova över hos Emma ! :DD På onsdag kanske det blir Parra, Torsdag blir det väl att åka till Umeå ett varv med Kusin, Faster å Mamma ^^ :) På freda, lörda å sönda så vet jag inte riktigt vad som händer ^^  haha :D så har nästan hel veckan bokad ! :3 Ska väl gå och städa rummet nuu, hörs !
 
pryder inlägget med denna bild, haha ^^ 
Häjjdåå babeezz ! ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0