Norskan vann å Svenskan to silvre !

Hääj ^^ 
 

Var ju som sagt till Umeå igår, å Parra i onsdags :) I Parra var det skitkul, började med att köra slalom, sen så ville Emilia lära sig snowboard (som Nina körde), och jag joina henne ^^ Såå då körde vi snowboard i ca. två timmar, var ganska svårt men superduperroligt ! haha.. Sen så for Emilia hem, och jag och Nina bytte tbx till slalom då 'snowboardhyran' gick ut :3 For hem kanske halv sex.. ? Gjorde inget mer på kvällen.. :) 
 
 
     
 
                                       
Sen igår steg jag upp typ 5, fixade mig också for vi til busstationen ^^ Vi for till vasa med bussen då, och sen steg vi på båten typ halv 8.. Var superkul på båten, sprang mest runt och fjollade oss xD Båten gick iland typ ett, och runt halv två, tre så var vi framme där vi skulle shoppa.. :D Shoppade sådär halvmycket ^^ Kanske visar senare :)) Nåå var där till kanske 5, sen typ 6 var vi på båten igen ^^ gjorde inget speciellt då :P Sen åkte vi hem med buss
var hem kanske till ett :3 Var en superlyckad dag iaf ! :DD
 
     
 
 
                                    Idag så ska ja inte göra något speciellt iaf, sticker väl till mormor :3
 
Hörs ! 
 
 
(bilderna är stulna från Nina ;D) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0