jahapp.

 SIsta dagen avklarad i åk 6 då, bara avslutning kvar. Grymt skönt, har ett spännande sommarlov framför mig, och man slipper alla skittimmar och lärare, inte fö att det blir bättre i högstadiet heller. :D Men också grymt lessamt, skaffat sååå många nya vänner i och med flytten, riktigt gött folk! :D så sorligt att kanske inte umgås så mycket med de nåmera.. Men tror jag kommer säkert att sen något av dem ;) Men.. imorgon är det slut på åk 6, bara att hoppas på det bästa tills nästa år ♥ Kommer sakna alla skitmycket ♥
 
 
(snatta bild åv Emilia som ha praoa, patte å linnea fattas :D)
 

Fick nu veta klasserna idag också :DDDDD nöjd med min klass, hamnade ju me mina beboz så :* <3 å blev inte bara massa lame pojkar, det gillar vi (Y) Hahha men bild nedan! :D
 
Allt det, baij! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0